Friday 21 December 2012

Ku Menunggu

Pejam celik sudah sampai akhir tahun 2012..semalam adalah hari jadi saya. Seperti biase memang tiada sambutan di buat (memamng x pernah buat pun) hahah bagi saya ulangtahun yang paling bermakna adalah ucapan dari orang yang paling kita harapkan untuk mengingatinya..dan saya telah menerima ucapan itu tepat pada 12:02 am , 21 December 2012..

Alhamdullillah itu amat berharga bagi saya..tidak perlu hadiah @ sambutan besar2an bersama rakan2..issh ni da lari topik..sebenarnya nak cakap pasal topik menunggu..hahaha syok sendiri jap pasal harijadi sendiri..

Yeah hampir 6 bulan saya menjadi penunggu setia (jangan risau saya bukan penunggu yang kacau orang). Menuggu satu peluang kerja yang agak besar. setelah pelbagai cabaran saya lalui..pelbagai soalan saya jawap..inilah saatnya saya menanti keputusan samada saya di beri rezeki oleh Allah s.w.t untuk menabur bakti di tempat itu..

Di dalam hati sangat resah..berdebar..menanti sebuah jawapan..aduhhh seksanya...mahu saja saya skip momen ini dan terus move on ke kerja baru...huhu..tetapi seseorang selalu mengingatkan saya supaya bersabar...menanti..andai ada rezeki @ tidak terimalah dengan redha..

Nak tulis entry panjang pun sudah tidak mampu..ceewaahh..tunggulah saya akan update next entry dengan result tersebut..

Wassalam..

No comments:

Post a Comment