Saturday 17 November 2012

Satu Permulaan


Dengan kalimah suci ini saya memulakan post saya yang pertama. Kiranya hari ini dalam sejarah lah..haha..Actually ..huh **terus speaking london uolss..ini bukanlah kali pertama saya membuat blog. ini adalah kali ketiga..ha bukan kerana blog yang lepas tu terlalu banyak hits sampai kne buka blog baru ..tapi kerna ianya terbantut separuh jalan..sampai saya sudah terlupa apekah link blog saya..dan juga password nya..huhu dasat aku ni..byk makan semut agaknya..

takpelah yang sudah tu sudahlah..ceewahh gitew..saya sebenarnya memamg minat nak berblog..tp agak ragu2 kerana beberapa faktor. 

       1) Apekah yang patut sya tulis di dalam blog
       2) Kekerapan saya perlu posting
       3) Keazaman @ istiqamah saya

Atas faktor di atas lah saya ragu2 utk membuat blog lagi.. tapi apabila membaca a.k.a blogwalking saya begitu teruja melihat blogger2 yang creative dalam blog mereka..isi2 yang mereka tulis dan semangan mereka utk mengekalkan blog mereka..bukan hangat2 ta** ayam macam saya..ahakss..

Agak lame saya mensurvey..huhu broken tul english aku..saya akhirnya bertekad untuk ada blog sendiri..at least kalau x dapat hits juta2 pun saya dapat menulis tentang apa yang saya rasa..yelah selame ni saya pendamkan semua di dalam hati..ataupon menulisnye di dalam diari..tp sekarang da malas nak menulis..nak menaip je..kelass kau kak..

Saya membuat blog ini serba sederhana..seperti diri saya..ianya melambang kan personaliti diri saya yang suka memerhati..dan menyuarakan pendapat..walau pon kadang2 orang x suka..huhu..nak wat cemane..berkata yang benar itu memang pahit utk di dengar kan..

Apepon inilah permulaan saya utk tahun baru 1434 Hijrah..di tahun baru ini..ade azam baru yang saya telah buat..nak tau ape dia? nant saya akan postkan..

Di akhir kalam...cewahh mcm tulis surat pulak..saya menutup first post saya dgn kalimah wassalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..

Bye...

3 comments:

  1. teruskan menaip..moga apa yang ditulis mampu menjentik mereka yang terlena..atau orang yang masih bermimpi..tempiklah di telinga mereka

    ReplyDelete
  2. istiqamah dalam menulis..katakan yang pahit...kerana pahit sebenarnya ubat..wallahuallam

    ReplyDelete
  3. terim kasih Lee Aziz dan Kembara Diri yg sudi membaca blog saya..segala komen anda sgt saya hargai..barakallahuminkum.

    ReplyDelete